Beantwoord

domeciliering 1dag uitstellen

• 4 december 2019
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Hallo,

Momenteel heb ik een automatische domiciliëring die door zal gaan op 5 december. Het probleem is dat mijn saldo pas voldoende zal zijn op 6 december.

Is er een mogelijkheid om mijn domiciliëring uit te stellen voor 1 dag?

Met beleefde Groet

Samba Guindo

icon

Beste antwoord van Karen 4 december 2019, 15:01

Dag Samba Guindo, 

Een domiciliëring is een contract waarbij jij toestemming geeft aan een begunstigde om automatisch een verschuldigd bedrag van de rekening te halen. Wij kunnen een domiciliëring dus niet uitstellen. Enkel de begunstigde kan dit wijzigen. Mogelijks kunnen zij het bedrag wel verschillende dagen  aanbieden op je rekening zodat het bedrag toch nog van de rekening kan gaan wanneer er voldoende saldo op de rekening staat. Dit vraag je best eens na bij de begunstigde zelf. 

Fijne dag verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Dag Samba Guindo, 

Een domiciliëring is een contract waarbij jij toestemming geeft aan een begunstigde om automatisch een verschuldigd bedrag van de rekening te halen. Wij kunnen een domiciliëring dus niet uitstellen. Enkel de begunstigde kan dit wijzigen. Mogelijks kunnen zij het bedrag wel verschillende dagen  aanbieden op je rekening zodat het bedrag toch nog van de rekening kan gaan wanneer er voldoende saldo op de rekening staat. Dit vraag je best eens na bij de begunstigde zelf. 

Fijne dag verder! 

Reageer