Beantwoord

domiciliëring

  • 16 April 2020
  • 3 reacties
  • 820 Bekeken

Beste,

Ik heb een domiciliëring gemaakt voor betalingen te doen, maar de laatste is niet aanvaard te laat of niet genoegd op rekening en heb nu een waarschuwing gekregen daar over, en zou nu een nieuwe domiciliëring moeten maken volgens deze ,maar wat met die die al in voege is?

Maar heb gezien op mijn uittreksels dat het bedrag al op min staat.

Nu is mijn vraag,is dat nodig dat ik een nieuwe domiciliëring maak daar de volgende betaling al klaar staat? en ook gaat die eerste nog door,daar dat bedrag al van de rekening is denk ik?

Groet.

icon

Beste antwoord van YannickB 16 April 2020, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Daniël,

Je neemt hiervoor best even contact op met het bedrijf bij wie je de domiciliëring hebt. Zij zullen je kunnen zeggen of ze de geweigerde domiciliëring opnieuw aan zullen bieden, of je het manueel over moet schrijven, of dat het met een volgende betaling extra zal afgehouden worden.

Beste,

Noch een vraagje betreft deze domiciliëring,op mijn betalingen staat dit bedrag al op min zoveel,

is dat nu al van mijn rekening of niet?

Groet.

Reputatie 7

Als je in Easy Banking klikt op je zichtrekening, dan krijg je automatisch al je verrichtingen te zien. Als je de domiciliëring onder Uitgevoerd ziet staan, dan werd ze afgehouden.

Reageer