Beantwoord

Domiciliering opzeggen

• 30 januari 2019
  • 1 reactie
  • 511 Bekeken

Ik heb een contract bij Mega voor electriciteit en gas. Afspraak was 89 euro per maand, nu houden ze al twee maand 127 euro af, bij mails geen antwoord, aan de telefoon zeggen ze ok wordt geregeld. Hoe kan in vandaag nog die domiciliering stopzetten online, is nergens te vinden !
Ik probeer al sedert gisteren ook jullie telefonisch te bereiken , steeds antwoordapparaat minutenlang
Graag snel antwoord
icon

Beste antwoord van ShantyV 30 januari 2019, 15:54

Dag Nicole van herbruggen,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag een domiciliëring zou willen stopzetten.
Het is echter zo dat het volledig stopzetten hiervan dient te gebeuren via de begunstigde, in dit geval dus Mega.
Wat wel mogelijk is, is het blokkeren van een domiciliëring zodat men niets meer van uw rekening kan halen.
Je kan dit doen via onze website:
- Meld je aan via Easy Banking Web;
- Kies vervolgens voor Dagelijks Bankieren en klik op Mijn domiciliëringen.
- Onderaan de pagina kies je voor 'Lijst van mandaten'.
Je kan nu jouw domiciliëringen raadplegen en via de knop Extra kan je deze blokkeren of deblokkeren.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Nicole van herbruggen,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag een domiciliëring zou willen stopzetten.
Het is echter zo dat het volledig stopzetten hiervan dient te gebeuren via de begunstigde, in dit geval dus Mega.
Wat wel mogelijk is, is het blokkeren van een domiciliëring zodat men niets meer van uw rekening kan halen.
Je kan dit doen via onze website:
- Meld je aan via Easy Banking Web;
- Kies vervolgens voor Dagelijks Bankieren en klik op Mijn domiciliëringen.
- Onderaan de pagina kies je voor 'Lijst van mandaten'.
Je kan nu jouw domiciliëringen raadplegen en via de knop Extra kan je deze blokkeren of deblokkeren.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !

Reageer