Doorlopende opdracht

• 14 oktober 2019
  • 18 reacties
  • 258 Bekeken

Momenteel is het voor mij onmogelijk om een doorlopende opdracht in te geven

18 reacties

Reputatie 4
Hey @dirk_v ,

Hier zijn geen algemene problemen. Krijg je een specifieke foutmelding of loopt er iets anders mis?

Groetjes,
Lieze
Ik krijg als foutmelding : Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar (unexpected exception). Deze melding krijg ik zeker al meer dan 1 week
Reputatie 4
Hey @dirk_v ,

Deze foutmelding is niet gekoppeld aan Easy Banking, maar aan een probleem in je browser.
Ik raad je aan om het te proberen via een andere browser, geen snelkoppeling of favoriet te gebruiken of je cookies te verwijderen.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?
Groetjes,
Lieze
Geprobeerd via andere browser en geen snelkoppeling of favoriet gebruikt maar het resultaat blijft hetzelfde. Straks zal ik de cookies verwijderen en nog eens proberen

groetjes
Dirk
Dag Lieze,

ik heb alle cookies verwijderd en op 2 verschillende browsers geprobeerd maar het resultaat is nog altijd negatief

Gr
Dirk
Reputatie 4
Hey @dirk_v ,

Als dit allemaal geen oplossing biedt, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega's dit verder kunnen onderzoeken. Je kan hen het vlotst bereiken via de "contacteer ons"-optie op de Easy Banking App.

Groetjes,
Lieze

Beste,

ik heb contact opgenomen en heb ook een expert aan de lijn gehad. Men zou het nodige doen maar tot op heden kan ik nog altijd geen doorlopende opdrachten ingeven via de laptop

Groetjes

Dirk

Reputatie 4

Hey @dirk_v,

We hebben van de techniekers meegekregen dat dit toch om een probleem in Easy Banking zou gaan bij sommige klanten. Ik zou je aanraden om even af te wachten tot het is opgelost of, indien het dringend is, even telefonisch contact opnemen zodat de collega’s dit voor jou in orde kunnen maken.

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze,

ik wil even zeggen dat vanaf nu alles terug in orde is. Bedankt.

Groeten

Dirk

Reputatie 4

Beste Lieze,

ik wil even zeggen dat vanaf nu alles terug in orde is. Bedankt.

Groeten

Dirk

Dankjewel om dit door te geven! Fijn om te horen dat het terug werkt.

Groetjes,

Ik heb sinds twee weken hetzelfde probleem. Ook vandaag werkt deze toepassing nog altijd niet (ook niet in een andere browser, wanneer ik mijn cookies heb verwijderd).

Reputatie 4

Ik heb sinds twee weken hetzelfde probleem. Ook vandaag werkt deze toepassing nog altijd niet (ook niet in een andere browser, wanneer ik mijn cookies heb verwijderd).

Hey Peter,

Ik vrees dat de storing nog niet voor iedereen is opgelost, mijn excuses voor het ongemak! Voor een dringende wijziging of aanmaak neem je best telefonisch contact op .

Dankje voor je geduld,

Lieze

Oké, bedankt voor je snelle reactie!

Reputatie 4

Hey @Peterh ,

Ik heb net nog nieuws gekregen van de technische dienst:

• indien het gaat over een nieuwe opdracht die je wilt toevoegen, lukt het meestal wel om de pagina te refreshen via ctrl + F5 op Windows-computers of het cache geheugen te wissen op Mac-computers.
  • voor het wijzigen van deze opdracht helpt het bovenstaande in sommige gevallen. Indien dit niet het geval is zal het voorlopig enkel kunnen via telefonisch contact.

Uiteraard wordt dit zo snel mogelijk opgelost!

Beste,

Ook ik heb al enkele dagen een melding 

“Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar. (UNEXPECTED EXCEPTION)”

Ik probeer een doorlopende opdracht te wijzigen maar tot nu lukt het niet.

Ik heb al een ctrl F5 gedaan zoals eerder vermeld maar helaas….

Zou dit nog lang duren….

Dienst boekhouding Verandabouw

Reputatie 4

Hey @Kamo Verandabouw ,

Zou je eens kunnen proberen om een browserreset uit te voeren?

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Beste,

Ik heb de reset uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde probleem….

Dienst boekhouding Verandabouw

Reputatie 4

Hey @Kamo Verandabouw ,

Mijn excuses voor het late antwoord. Is het ondertussen terug mogelijk?

Groetjes,

Lieze

Reageer