Beantwoord

Download Rekeninguittreksels lukt niet

  • 5 January 2022
  • 3 reacties
  • 290 Bekeken

Beste,

Ik heb een aanvraag voor download van rekeninguittreksels hangende sinds een paar dagen: als ik op de knop ‘vernieuwen’ druk verandert dit normaal al meteen naar ‘downloaden’. Dit keer blijft het hangen op ‘vernieuwen’, hoe vaak ik deze knop ook aanklik. Voorlopig kan ik verder met het individueel raadplegen van de uittreksels, maar ik wil dit opgelost zien, gezien ik al deze zipfiles systematisch bijhoud, en deze ook andere mededelingen dan uittreksels kunnen bevatten. Terzijde: Ik heb na de laatste (geslaagde) download een  nieuwe “visa” debit kaart gekregen. Heeft de blokkering mogelijk hiermee te maken of heeft iedereen er last van?)

icon

Beste antwoord van LarsD 5 January 2022, 16:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @AnnD,

Bedankt voor je bericht.

Het is momenteel niet mogelijk om de uittreksels in ZIP-formaat te downloaden.

Wanneer je dit doet dan blijft het verzoek hangen en de knop voor het bestand te downloaden verschijnt dan niet.

Wij zijn op de hoogte van het probleem en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

Het is aangeraden om te proberen de uittreksels nu apart te openen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Dank u Lars, voor uw snelle reactie.
Kan u ook zeggen: binnen welke termijn mogen we verwachten dat dit opgelost geraakt? 

Los daarvan: uw snel antwoord wordt geapprecieerd
(het totaal niet communiceren door BNP over dit probleem… iets minder :wink:… misschien iets voor de verantwoordelijke communicatie? )

Met vriendelijke groeten,

AnnD

Reputatie 4

Hallo, @AnnD,

Momenteel heb ik nog geen bevestiging gehad dat het probleem volledig is opgelost. Er is helaas ook geen termijn gegeven.

Toch alvast bedankt voor de feedback. Dat wordt al doorgegeven.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer