Beantwoord

Easy banking app geeft foutmelding

  • 13 November 2019
  • 3 reacties
  • 1725 Bekeken

Ik wil van mijn zichtrekening geld over zetten naar mijn spaarrekening maar ik krijg een foutmelding dat zegt dat er een technisch probleem is. Deze melding krijg ik ondertussen al drie dagen en het is nog altijd niet opgelost. Ook krijg ik dezelfde foutmelding bij een betalen met QR-code. 

icon

Beste antwoord van Anke DB 14 November 2019, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag @DirkS , 

Er waren vorige week algemene problemen op Easy Banking. Inmiddels is dit opgelost en kan je wel opnieuw aanmelden. 

Fijne dag verder! 

Beste,

Ik kan mij al de hele week niet aanmelden via de app. Ik krijg steeds de foutmelding: “Fout. U kunt momenteel niet aanmelden. probeer later opnieuw of bel +3224334092. (EBA0001)”.

Mijn geduld is na een week op! Wanneer komt dit in orde? 

Mvg,

Dirk.

Dag Woutwater,

 

Het is niet fijn om te horen dat je zo vaak problemen ervaart met onze Easy Banking App.

Je kan eens nagaan welke spaarrekening je juist hebt, want op de meeste spaarrekeningen is er jaarlijks een plafond verbonden. Het is nuttig om dit bericht eens te lezen.

 

De Bancontactfuntie die in onze Easy Banking App is geïntegreerd geeft vaak foutmeldingen. Het is dan ook aangeraden om apart de Payconiq By Bancontact te installeren.

 

Laat maar weten als je nog vragen hebt.

 

Groetjes

 

^ADB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reageer