Antwoord aangepast op 06/12/2023
Hallo @BrigitteGysen,
Bedankt voor je bericht.
Je kan momenteel je bestaande zichtrekening enkel laten wijzigen door beveiligd telefonisch contact te nemen met het Easy Banking Centre.
Je kan hen eenvoudig bereiken via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Beste Lars,
Ik heb zoals aanbevolen in jouw berichtje de Hello App geïnstalleerd.
Ik kreeg 2 opties: Klant worden of Nieuw Profiel aanmaken.
In de eerste optie kon ik een nieuwe betaalrekening aanvragen, maar nergens de optie om te zeggen dat de bestaande Comfort Pack betaalrekening moest omgezet worden naar Hello betaalrekening.
In de tweede optie kreeg ik binnen de Hello bank App al mijn bestaande Comfort Pack betaalrekening en spaarrekeningen te zien. Nergens de optie om die Comfort Pack betaalrekening om te zetten naar gratis Hello betaalrekening.
Ik heb uiteindelijk gebeld naar het Hello Team, en zij hebben mij bevestigd dat we pas na 1 januari, en tot 22 januari terug naar hen kunnen bellen en dat zij deze aanpassing doen.
Vermits wij een rekening hebben met 2 houders (houder en medehouder) zou dit nu niet mogelijk zijn…
Hopelijk is deze info correct.…
Waarom staat dit nergens duidelijk uitgelegd? Zoveel tegenstrijdige berichten.
Bedankt voor jullie advies en hulp.
Vriendelijke groeten,
Brigitte Gysen
Aanpassing antwoord 06/12/2023
Hallo @BrigitteGysen,
Het spijt me zeer als je hierover tegenstrijdige berichten ontving. Het klopt inderdaad dat sommige klanten tot 18 november 2023 de mogelijjkheid hadden om hun keuze voor de nieuwe packs alvast door te geven.
Een uitzondering hierop zijn klanten die over een rekening beschikken met meerdere houders. In dit geval zal het pas mogelijk zijn vanaf 02/01/2024 om de keuze voor je nieuwe pack door te geven.
We nodigen je graag uit om op dat ogenblik opnieuw telefonisch contact te nemen met het Hello Team. Zij helpen jou dan graag verder.
Met vriendelijke groeten,
LarsD