Beantwoord

een memodatum ingeven bij een overschrijving in Easy Banking (op tablet)


  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

ik probeer bij het invoeren van een nieuwe overschrijving de uitvoeringsdatum in de toekomst te zetten, het ‘kalender’-venster verschijnt, ik selecteer op de gewenste datum in de toekomst , maar daarna verschijnt deze niet als uitvoeringsdatum , deze blijft op dag zelf staan. Wie kan mij hierbij raad geven ?

icon

Beste antwoord van YannickB 11 May 2022, 09:40

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3

Dag @Yvonne 

Wat bizar

Is het intussen al gelukt om de overschrijving met memodatum in te geven?

dag Shari, 
neen , we hebben het voorbije uur meerdere malen geprobeerd : het lukt niet om de uitvoerringsdatum te wijzigen naar een dag in de toekomst… Hoe lossen we dit op ?

 

Reputatie 7

Hallo Yvonne,

Gebruik je op je tablet onze app, of surf je naar https://www.bnpparibasfortis.be en meld je je daarop aan?

ik gebruik de app 

 

Reputatie 7

Bedankt! Druk je in dat geval na het kiezen van een datum ook op ‘OK’, of tik je buiten de kalender om ze zo te sluiten? Enkel via ‘OK’ blijft je keuze bewaard.

Druk je effectief op OK, dan raad ik je aan om je tablet eens volledig uit te zetten en terug in te schakelen. Lukt het nadien nog steeds niet dan verwijder en herinstalleer je Easy Banking App best eens.

Laat het me zeker weten als ook dat je probleem niet oplost.

 

Wist je dat de Community 5 jaar bestaat? Om dat te vieren lanceerden we een wedstrijd! Doe snel mee en maak kans op een FNAC-waardebon van 25 euro.

beste,

mijn vriendin kan ook geen overschrijving met uitvoeringsdatum ingeven via har tablet, na invullen datum en volgende komt datum van vandaag.

 
 
Reputatie 4

Hallo @naicwill,

Dus ook nadat ze heeft gedrukt op “OK” na het kiezen van een datum verspringt dit weer naar de datum van vandaag?

Ze heeft ook al reeds de applicatie verwijderd en opnieuw laten herinstalleren?

 

Hallo

 

Ik heb momenteel geen toegang tot de app, ik wacht nog op mijn kaart.

Hoe ver op voorhand kan ik overschrijvingen klaarzetten? Heb geen antwoord gevonden in de handleidingen of met opzoekwerk.

Wat is de max termijn om toekomstige betalingen klaar te zetten aub?

Reputatie 6
Badge +3

Hallo

 

Ik heb momenteel geen toegang tot de app, ik wacht nog op mijn kaart.

Hoe ver op voorhand kan ik overschrijvingen klaarzetten? Heb geen antwoord gevonden in de handleidingen of met opzoekwerk.

Wat is de max termijn om toekomstige betalingen klaar te zetten aub?

Ik heb een proef op de som genomen en dat is dat men max 1 jaar op voorhand de memodatum kan instellen.

Reputatie 4

Hallo @WimB,

Bedankt voor je bericht.

Het moet inderdaad mogelijk zijn maximaal een jaar op voorhand al een overschrijving met memodatum in te stellen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer