EPC QR onderstuening

  • 28 April 2020
  • 7 reacties
  • 619 Bekeken

 Wanneer zal de BNP Paribas app de EPC QR-codes voor SEPA overschrijvingen ondersteunen? Dit lijkt me geen ingewikkelde functie om te implementeren. Bij KBC werkt het wel...


7 reacties

Hey @WillemNelissen ,

 

Ik geef aan onze ontwikkelaars door dat er vraag is naar deze functie! 

Van zodra we hier meer informatie over krijgen, laten we het je weten.

 

Groetjes,

Lieze

Hoi Lieze

 

Ik ben benieuwd naar updates, ook al is het ‘dit gaan we niet doen’. Dat zou enorm spijtig zijn, maar dan weten we dat ook al weer.

Dat begrijp ik, @WillemNelissen !

We houden je op de hoogte.

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

Is er al enige vooruitgang om SEPA EPC QR codes compatibel te maken met de easy banking app? Andere banken zoals Belfius en KBC aanvaarden dit al een hele tijd.

Het implementeren van deze Europese standaard zou onze verenigingen een hele stap vooruit helpen om betalingsaanvragen naar leden te sturen zonder meerkosten.

Hey @Sam.jako ,

Ik heb hier nog geen nieuws van gehoord. Ik geef je feedback nogmaals door. Als ik hier concretere informatie over ontvang, laat ik het je meteen weten!

Groetjes,

Lieze

Dag @YannickB@LiezeH ,

Heeft u een update over de implementatie van de EPC QR functionaliteit?
Op mijn reminder van vorige maand (in een ander draadje) kwam geen antwoord.
BNP Paribas Fortis is zo ongeveer de laatste grootbank die deze Europese standaard nog niet heeft ingevoerd in haar app.

Hopelijk snel goed nieuws. :) 

Reputatie 7

Hallo @Sam.jako 

Het is een functionaliteit die effectief bekeken wordt, maar verder heb ik op dit moment jammer genoeg nog geen nieuws.

Reageer