Beantwoord

extra fortis rekening toevoegen in easy banking app op ipad lukt niet

  • 26 January 2020
  • 5 reacties
  • 1566 Bekeken

Beste,

momenteel heb ik 2 zichtrekeningen en 1 spaarrekening in de easy Banking app in gebruik. Ik wil een extra zichtrekening van bnp paribas Fortis toevoegen. Nadat ik ingelogd ben, zie ik deze rekeningen en dan kies ik de tab eigen, als ik dan op + zichtrekeningen tik, komt een willetje en dat blijft draaien. Daarna kan ik de app niet meer gebruiken tot ik de iPad af en terug opzet. Dit is heel vervelend.

Hoe kan ik dit oplossen? 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 27 January 2020, 15:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Ivo,

Kan je proberen om onze app even te verwijderen, je iPad volledig uit te schakelen, hem terug aan te zetten en dan onze app opnieuw te installeren?

Mocht het nog steeds niet lukken, kan je me dan even je versie van iOS en het tijdstip van je laatste poging geven? Dan laat ik het voor je nakijken.

Beste,

dit antwoord had ik enigszins verwacht, maar had gehoopt op een beterende oplossing. Ik zal dit binnenkort uitproberen als ik bij mijn ouders ben en feedback geven. 

 

Reputatie 7

Bedankt Ivo,

Ik kan je op dit ogenblik vrees ik geen andere oplossing bieden, omdat het niet om een gekend probleem gaat en we ook geen andere gevallen ontvingen.

Het gaat dus ofwel een conflict met de installatie van onze app zijn (wat opgelost kan worden door een herinstallatie en het herstarten van je iPad), ofwel een complexer probleem dat door onze IT onderzocht dient te worden.

Reputatie 5
Badge

Dag Ivomeyvisch, 

Heb je dit al kunnen uitproberen? 

Groetjes

Beste,

het is gelukt. Ik had blijkbaar de verkeerde app geïnstalleerd.

in de app-store worden 2 apps aangeboden en mij was niet duidelijk welke de juiste is voor een iPad. 
ik heb ze beide geprobeerd en bij 1 is het gelukt.

bedankt 

Reageer