Beantwoord

extra kosten

  • 6 May 2023
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Geachte,

Vijf dagen geleden een bericht gestuurd via easy web banking maar nog steeds geen antwoordt, daarom via deze weg.

Ik probeer mijn pensioen zo voordelig mogelijk in Sri Lanka te krijgen. Daarom maak ik al 2 jaar gebruik van transferwise. Maar deze keer werd er 12 euro minder gestort. Volgens transferwise heeft dit te maken met swift en moet ik contact opnemen met mijn bank, want zij gaan niet via betalingen met swift. Ik schrijf mijn pensioen over via een binnenlandse overschrijving, daar komt geen swift bij kijken veronderstel ik. Vanwaar komen die extra kosten vraag ik mij af. Volgens mijn bankmanager hier is er bedrog gepleegd .

Hopelijk een antwoord via deze weg, waarvoor dank bij voorbaat.

Ooms Hendrik

icon

Beste antwoord van Julie N 8 May 2023, 11:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hey @hendrik ooms

 

Via Community hebben we jammer genoeg geen toegang tot jouw persoonlijke gegevens. Ik raad jou aan om ons telefonisch te contacteren hiervoor. 

 

Zo contacteer je ons het beste: 

  • Aanmelden in de Easy Banking App
  • Onderaan kiezen voor ‘communicatie’ 
  • Kies dan voor ‘Easy Banking Center’
  • En dan de optie ‘Rekeningen en Kaarten’

 

Je kan ons ook contacteren op het nummer 02 762 60 00. Wij helpen jou graag verder!

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer