Beste,
Zaterdag 20/03 kreeg ik een sms bericht met de melding : UW VISA CLASSIC KREDIETKAART WERD TIJDELIJK GEBLOKKEERD WEGENS VERMOEDEN VAN FRAUDE. BEL ZO SNEL MOGELIJK WORLDLINE 022058585 SNELCODE DAN GAAN ZIJ NA OF DIT AL DAN NIET EEN VERGISSING IS. Na een telefonisch gesprek vertelde ze mij dat er fraude was gepleegd met mijn kaart en dat ze deze meteen zullen blokkeren, Binnen de 5 dagen zou ik een nieuwe kaart in de bus krijgen.
Vanaf dat mijn kaart geblokkeerd werd, kon ik niets meer terugvinden van mijn visa kaart op de app Easy Banking.
Donderdag 25/03 had ik een afspraak bij de bank Bnp Paribas fortis Vilvoorde voor een nieuwe bankkaart aan te vragen (zichtrekening) en die wisten mij toen te vertellen dat mijn nieuwe visa kaart werd verstuurd naar Fruithoflaan 87 2600 Berchem. Ik heb helemaal niks te maken Fruithoflaan 87 2600 ik woon daar niet en ik heb daar ook nog nooit gewoond. Uw collega van in bnp Paribas Vilvoorde heeft deze aanvraag toen geannuleerd (Joris),en mij ook verteld dat ik telefonisch een nieuwe kaart zou moeten aanvragen. Ik heb daarna contact opgenomen met de klantendienst om een nieuwe Visa classic kaart aan te vragen en ook vermeld dat ze deze naar het juiste adres moeten versturen, Maar nu zie ik ineens op mijn Easy banking app dat ik twee visa Classic kaarten heb en er staat ook nog eens een reservatie open.
Ik heb deze kaarten nooit ontvangen of in mijn bezit gehad en ik heb van 17/03 mijn kaart nooit gebruikt of gezien.
Kan u mij hier mee helpen aub?
Met vriendelijke groeten
Hamidou Guimbayara