Beantwoord

geblokkeerde rekening

  • 16 July 2022
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Het is weeral een week dat mijn rekening geblokkeerd is ik weet dat ik in fissching maar daar heb een proces verbaal  binnen gebracht maar volgens mij heb ik daarna niets fout meer gedaan. Ik was mijn bankkaart kwijt en laat ze blokkeren en ze blokkeren mijn rekening ook ik vind de dag nadien mijn kaart terug en die terug bruikbaar maar ik kan mijn betalingen niet doen.

Het is toch onze geld?     En nu hebben jullie laten weten dat ik maar ergens anders een rekening moet openen.,

aub kan de rekening niet gedeblokkeerd worden aub.  Ik pas heel goed op.

icon

Beste antwoord van YannickB 16 July 2022, 12:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Agnes,

Het spijt me oprecht om te lezen dat je slachtoffer bent van phishing en dat je rekening geblokkeerd werd.

We kunnen via deze site jammer genoeg geen info geven over lopende fraudeonderzoeken en we hebben ook geen toegang tot jouw persoonlijke en financiële gegevens bij de bank.

Van zodra er meer info is, zal je door ons gecontacteerd worden. Als je dat wilt, kan je ook een klacht indienen via Easy Banking Web.

Reageer