Beantwoord

Gebruikskosten

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 2283 Bekeken

Beste

Vandaag werd er € 12 gebruikskosten aangerekend op mijn zichtrekening. Zou u me kunnen zeggen waarom ik plots zoveel gebruikskosten moet betalen?

Alvast bedankt voor de info.

met vriendelijke groeten

Hilde Mennens

icon

Beste antwoord van Hilde Mennens 10 June 2022, 11:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Best eens contact opnemen met de bank.

 
Reputatie 4

Hallo @Hilde Mennens,

Bedankt voor je bericht.

Gebruikskosten kunnen aangerekend worden voor zaken die niet inbegrepen zitten in je pakket bij ons.

Dat kan onder meer gaan van geweigerde verrichtingen, het versturen van uittreksels per post,…

Op onze website kan je een tarievenlijst vinden. Ook wanneer je je uittreksel voor deze maand ontvangt krijg je ook een bijlage waarin je kan zien waarvoor de extra kost werd aangerekend.

Om zeker te weten waarom je deze extra kost hebt gekregen kan je dit na laten kijken door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Beste LarsD

Bedankt voor de info. Ik wacht dan even de uittreksels af of ik neem contact. Alleszins had ik geen geweigerde verrichtingen, heb ik geen uittreksels per post ontvangen, heb ik geen nieuwe kaarten aangevraagd, … Dus ik vind het vreemd. Maar er zal dan wel een logische verklaring gaan zijn, alhoewel ik het een hoog bedrag vind.

mvg

Hilde

Reageer