Beste
Vandaag werd er € 12 gebruikskosten aangerekend op mijn zichtrekening. Zou u me kunnen zeggen waarom ik plots zoveel gebruikskosten moet betalen?
Alvast bedankt voor de info.
met vriendelijke groeten
Hilde Mennens
Beste
Vandaag werd er € 12 gebruikskosten aangerekend op mijn zichtrekening. Zou u me kunnen zeggen waarom ik plots zoveel gebruikskosten moet betalen?
Alvast bedankt voor de info.
met vriendelijke groeten
Hilde Mennens
Best eens contact opnemen met de bank.
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Gebruikskosten kunnen aangerekend worden voor zaken die niet inbegrepen zitten in je pakket bij ons.
Dat kan onder meer gaan van geweigerde verrichtingen, het versturen van uittreksels per post,…
Op onze website kan je een tarievenlijst vinden. Ook wanneer je je uittreksel voor deze maand ontvangt krijg je ook een bijlage waarin je kan zien waarvoor de extra kost werd aangerekend.
Om zeker te weten waarom je deze extra kost hebt gekregen kan je dit na laten kijken door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Beste LarsD
Bedankt voor de info. Ik wacht dan even de uittreksels af of ik neem contact. Alleszins had ik geen geweigerde verrichtingen, heb ik geen uittreksels per post ontvangen, heb ik geen nieuwe kaarten aangevraagd, … Dus ik vind het vreemd. Maar er zal dan wel een logische verklaring gaan zijn, alhoewel ik het een hoog bedrag vind.
mvg
Hilde
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.