Beantwoord

Geld afgegaan van rekening

  • 18 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Op dinsdag 6 augustus kreeg ik een mail dat er 450 euro is afgegaan door een fout in jullie intern systeem.

In de mail stond er dat ik mijn geld begin volgende week terug ging krijgen maar ik heb het nog altijd niet terug gekregen.
icon

Beste antwoord van YannickB 19 augustus 2019, 08:30

Dag Mamunga,

Ik heb zelf niets opgevangen over een fout bij de overschrijvingen. Kan je me zeggen vanaf welk e-mail adres je die e-mail ontving en of er gevraagd werd om aan te melden op Easy Banking?

Kan je die mail eventueel doorsturen naar community@bnpparibasfortis.be?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Mamunga,

Ik heb zelf niets opgevangen over een fout bij de overschrijvingen. Kan je me zeggen vanaf welk e-mail adres je die e-mail ontving en of er gevraagd werd om aan te melden op Easy Banking?

Kan je die mail eventueel doorsturen naar community@bnpparibasfortis.be?

Reageer