Beantwoord

Geld afgegaan van rekening

  • 18 August 2019
  • 3 reacties
  • 1074 Bekeken

Op dinsdag 6 augustus kreeg ik een mail dat er 450 euro is afgegaan door een fout in jullie intern systeem.

In de mail stond er dat ik mijn geld begin volgende week terug ging krijgen maar ik heb het nog altijd niet terug gekregen.
icon

Beste antwoord van YannickB 19 August 2019, 08:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag Mamunga,

Ik heb zelf niets opgevangen over een fout bij de overschrijvingen. Kan je me zeggen vanaf welk e-mail adres je die e-mail ontving en of er gevraagd werd om aan te melden op Easy Banking?

Kan je die mail eventueel doorsturen naar community@bnpparibasfortis.be?

beste , door een fraude is er geld van mijn zichtrekening gestolen heb ,klacht neergelegd bij politie en pv nr aan de bank Willebroek bezorgd . Bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug zie mvg jean 

Reputatie 7

Hallo @Jean Goedgezelschap 

Het spijt me om te horen dat je slachtoffer bent van fraude.

Ik heb het bedrag van de verrichting uit je bericht verwijderd, want het blijft een transactie op je rekening en dit is een publieke site. Persoonlijke info deel je best nooit online.

 

Ik kan je jammer genoeg niet beloven dat het geld teruggestort wordt, want ik heb zelf geen zicht op het dossier en op het onderzoek. Als je dat nog niet deed via je kantoor, dan raad ik je wel aan om ook een klacht bij ons in te dienen. Dat kan via dit online formulier, of via het nummer 02 762 60 00.

Mvg

 

Reageer