Beantwoord

Geweigerde verrichting

  • 13 November 2019
  • 3 reacties
  • 2180 Bekeken

Een paar maanden geleden had ik via paypal een paar betalingen gedaan. Zonder dat ik het doorhad, had ik niet genoeg geld op mijn rekening staan, waardoor deze onder ‘geweigerde verrichtingen’ zijn komen te staan. Deze betalingen heb ik dan achteraf eigenhandig zelf terug overgeschreven. Het probleem is dat deze betalingen nu blijven staan onder de categorie ‘geweigerde verrichtingen’ en dat ik hier een maandelijks bedrag voor moet betalen. Mijn vraag is nu hoe ik dit stop. 
 

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord van Jeroen11 13 November 2019, 15:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @Milan,

 

Indien er een geweigerde verrichting op de rekening is, dan zal er inderdaad een kost zijn. Deze kost zal 1 keer per geweigerde verrichting van uw rekening gaan de maand volgend op de gebeurtenis.

De geweigerde verrichtingen zullen automatisch uit de lijst in Easy Banking verdwijnen en indien u de betaling gedaan heeft, zal het bedrijf geen redden hebben om deze weigering opnieuw uit te voeren. 

U hoeft zelf dus niet direct iets te ondernemen indien alle betalingen in orde zijn!

Groetjes,

Jeroen 

Beste ,

sinds 2 dagen staat er een geweigerde verrichting op mijn bank , bied de firma deze opnieuw aan aan jullie of moet ik deze handmatig betalen ?
Anders blijft deze bij geweigerde staan want hier moet ik dan voor betalen .

 

met vriendelijke groet

vancamp Lauren

Reputatie 5
Badge

Dag Laurenvancamp, 

Indien je een geweigerde verrichting van een domiciliëring hebt, kunnen wij deze niet geforceerd laten doorgaan. Je neemt best contact op met de begunstigde van deze domiciliëring. Zij kunnen nakijken of het bedrag nogmaals automatisch wordt aangeboden op je rekening. Indien nodig kunnen zij je adviseren om het bedrag manueel over te schrijven. 

Groetjes

Reageer