Beantwoord

geweigerde verrichting verwijderen

  • 13 May 2020
  • 6 reacties
  • 1761 Bekeken

Badge

ik heb al een tijdje een geweigerde verrichting staan die al lang opgelost is hoe kan je deze verwijderen 

al vast bedankt

icon

Beste antwoord van YannickB 13 May 2020, 15:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Dag Layla, bedankt voor je vraag en welkom op de Community!

 

Als je de betaling al hebt kunnen rechtzetten met de opdrachtgever, dan heb je alles gedaan wat kon.

Helaas zijn we niet in staat om de melding uit je profiel te halen, dat blijft er een tweetal maanden staan.

 

Groeten

 

LienV

Reputatie 7

Hallo Layla,

De melding over je geweigerde verrichting blijft drie weken zichtbaar op het overzicht van je rekeningen. Daarnaast is er een aparte historiek voor geweigerde transacties die twee maanden in de tijd teruggaat.

Beide meldingen zijn puur informatief en kunnen jammer genoeg niet verwijderd worden.

Badge

hallo bedankt voor jullie raad nu ben ik gerust grt Layla

Kan het zijn dat tegenwoordig de geweigerde verrichtingen nog langer zichtbaar blijven in de app? Hoelang dan juist?

Reputatie 7

Hallo Inge,

Een geweigerde verrichting zou nog steeds maximaal drie weken zichtbaar mogen blijven op de normale rekeninghistoriek. 

Op de aparte historiek met alle geweigerde transacties, blijven ze twee maanden staan.

Ik zie nog eentje staan van 16 december 2021, een andere persoon ziet die van juni 2020 nog staan.

Reageer