Beantwoord

gezamenlijke rekening

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 2104 Bekeken

Hallo,

Ik heb een zichtrekening (premium pack) en spaarrekening bij jullie alsook mijn dochter. Nu zou ik graag met mijn partner een gezamenlijke rekening openen. Ik heb gezien dat dit via de app kan. Bij een premium pack kan je 3 zichtrekeningen openen. Valt deze daar dan ook nog onder of moet ik voor deze rekening ook maandelijks kosten betalen? Kan ik online aanduiden dat mijn vriend geen inzage heeft in mijn persoonlijke en spaarrekening?

Mvg evy

icon

Beste antwoord van Anonymous 20 October 2020, 12:05

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @Evy heck ,

[Update] Het is voor gehuwden en wettelijk samenwonenden mogelijk om een gezamelijke rekening te openen via Easy Banking op voorwaarde dat beide partners bij ons al klant zijn en dat bij ons geregistreerd werd dat jullie gehuwd of wettelijk samenwonend zijn.

Tijdens de aanvraag kan je kiezen om een gemeenschappelijke rekening te openen. Eens jouw aanvraag bevestigd werd, dient jouw partner in diens eigen Easy Banking Web aan te melden via pc of laptop. Er zal een bericht verschijnen dat vraagt om de aanvraag te bevestigen. Dit moet binnen de 5 dagen gebeuren.

[Oorspronkelijk bericht:]

Oorspronkelijk bericht:

Je kan dit zeker onder je Premium Pack openen en ervoor kiezen dat je partner enkel deze rekening kan zien.

Een gemeenschappelijk rekening kan je echter nog niet online openen.

Ik raad je aan via je app aan te melden en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons zodat mijn collega’s je hiermee kunnen verderhelpen.

Groetjes,

Lieze

 

Reageer