Beantwoord

Historiek premium pack

  • 5 October 2021
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Vroeger kon ik via mijn easy banking de historiek van mijnrekening volgen. Al een tijdje gaat dit niet meer. Hoe komt dit. Was echt nuttig

icon

Beste antwoord van JadieT 5 October 2021, 16:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Hallo @Jacobs Elza 

Probeer je deze te consulteren in je Easy Banking App of in je Easy Banking Web?

Hieronder leg ik je de mogelijkheden uit.

In je Easy Banking App is het mogelijk om transacties te raadplegen door op de gewenste zichtrekening te klikken. De rekeninguittreksels bekijken kan door op de gewenste zichtrekening te klikken en bovenaan rechts op het tandwiel te klikken. Verder kan je dan kiezen voor ‘rekeninguittreksels’.

In je Easy Banking Web kan je de transacties raadplegen op dezelfde manier als je dit in de Easy Banking App wilt raadplegen. Om je rekeninguittreksels te bekijken, klik je op ‘dagelijks bankieren’ en op ‘mijn rekeninguittreksels’.

Mocht één van bovenstaande manieren niet lukken of je krijgt een foutmelding, welke melding krijg je dan te zien?

Groetjes

JadieT

Hetgeen u schrijft wist ik. Hetgeen ik bedoel is dat ge de stand van uw rekening via een grafiek vroeger dagelijks kon volgen en dat vind ik belangrijk

Reputatie 3

Dag Jacobs Elza

De grafieken zullen binnenkort opnieuw beschikbaar zijn. Helaas heb ik geen datum voor de release hiervan.

Met vriendelijke groet

Shari V

Bedankt hiervoor

Reageer