Beantwoord

home investplan

  • 26 May 2022
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Beste,

 

Lang geleden ben ik gestart met home invest plan, ik heb deze gebruikt voor mijn schuldsaldo verzekering. Dan ben ik gestart met pensioensparen en er staat nog een bedrag op mijn home invest plan, wat  ik nu zeker kan gebruiken.

Door mijn woonbonus en mijn pensioensparen zit ik toch op het maximum qua fiscale voordelen.

Is het mogelijk dit bedrag op mijn zichtrekening te laten storten?

dank bij voorbaat

icon

Beste antwoord van LarsD 27 May 2022, 10:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Suka,

Bedankt voor je bericht.

Het is mogelijk om op te nemen vanuit je Home Invest Plan. We raden wel aan om hiervoor best een afspraak te maken op een kantoor. Op die manier kan je meer advies hierover krijgen en dan nadien het nodige laten doen om te kunnen opnemen uit het Home Invest Plan.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Kan ik dit stop zetten.

Reputatie 1

Kan ik dit stop zetten.

Dag @Sofiew,

 

Bedankt voor je bericht, en onze excuses voor het late antwoord.

 

Het is mogelijk om een Home Invest Plan stop te zetten.

Je kan ofwel je stortingen voor je Home Invest Plan stopzetten of aanpassen, of indien gewenst kan je het ook afkopen.

Het afkopen kan niet voordelig zijn, afhankelijk van je leeftijd en/of hoelang het reeds lopend is.

Deze details kan je terugvinden op onze website of via Home Invest Plan | BNP Paribas Fortis.

 

Voor deze zaken raad ik aan om ons Easy Banking Centre te bellen via het communicatiemenu van je Easy Banking App of naar 02 762 60 00 en hierbij je klantennummer en je Easy Banking Phone code, deze kan je activeren of wijzigen door de stappen op Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis te volgen.

 

Groetjes, 

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer