Beantwoord

In min gaan

• 23 april 2019
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Beste,
Ik zie op mijn zichtrekening het bedrag van - 11€ staan. Wat is het maximum bedrag dat je in min kan gaan? Want wist niet dat ik dat kon.

Mvg
icon

Beste antwoord van Alexander 23 april 2019, 22:03

Normaal gezien kan je standaard niet negatief gaan, als je dat wenst moet je een Directe Reserve aanvragen, dat kan je online doen alsook via Easy Bank Center en natuurlijk ook via kantoor.
Volgende bedragen zijn mogelijk: € 250, € 625, € 1250 en € 2500 en men mag maximaal 3 maanden onder nul staan.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Normaal gezien kan je standaard niet negatief gaan, als je dat wenst moet je een Directe Reserve aanvragen, dat kan je online doen alsook via Easy Bank Center en natuurlijk ook via kantoor.
Volgende bedragen zijn mogelijk: € 250, € 625, € 1250 en € 2500 en men mag maximaal 3 maanden onder nul staan.
Reputatie 4
Ter aanvulling:
Wanneer je bij je leningen gaat kijken, kan het zijn dat daar een "Directe Reserve" terug is te vinden. Dit is het bedrag dat je onder nul mag gaan met je rekening.

Groetjes,
Lieze
Reputatie 3
Dag @Yasminaamd,

Welkom op de community!

Wat Alexander zegt, klopt volledig! Je kan niet standaard onder nul op je rekening. Indien je momenteel ongeoorloofd negatief staat, raad ik je aan om de rekening zo snel mogelijk aan te zuiveren. :)

Fijne dag! ☀
Dankjewel! ?

Reageer