Beantwoord

in rood

  • 6 April 2019
  • 5 reacties
  • 1145 Bekeken

ik heb aangevraagd dat ik in rood kan staan, wanneer treedt dit in werking.
icon

Beste antwoord van Anonymous 8 April 2019, 13:54

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Wuyts,

Wanneer je dit via het kantoor in orde hebt gemaakt, treedt dit meteen in werking.
Wanneer je dit via het Easy Banking Centre hebt aangevraagd, is dit actief maximum een week na het verzenden van de documenten.

Groetjes,
Lieze
Reputatie 3
Dag @Wuyts,

Op welke manier heb je de aanvraag gedaan? Was dit online?
Zo ja, werd je hierover nog gecontacteerd?

Indien je wenst te weten van de stand van zaken is, kan je steeds telefonisch contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 en dit op weekdagen van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Fijne dag verder! ☀️
Hey @Wuyts,

Is het in orde geraakt?

Groetjes,
Lieze

Is dat mogelijk dat ik in rood kan Staan?

Reputatie 3

Dag SandBighama

De aflossing van je kredietkaart is één van de redenen waarom je rekening negatief kan gaan, ook al heb je normaal gesproken die mogelijkheid niet.

Als je ongeoorloofd onder nul gaat, dan zuiver je dit best zo snel mogelijk aan. Banken zijn namelijk verplicht om je rekening te blokkeren totdat je minstens een bankwerkdagen positief hebt gestaan en je betaalt ook rente afhankelijk van het bedrag en van de termijn.

Wens je een reserve om onder nul te gaan dan kun je deze online aanvragen. Hier vind je meer info. Telefonisch kun je deze ook aanvragen via het nummer 02 433 41 36. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie ‘Lenen' kiezen.

Reageer