Beantwoord

inkogproblemen met mijn optiline rondo

  • 21 May 2022
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Beste, 

reeds meerdere malen probeer ik mij in te loggen op mijn optiline account,

,doch ik krijg telkens foutmeldingen. 

indien ik een nieuw wachtwoord vraag  krijg ik telkens de melding “The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.”

Your support ID is: 11225849123570226542

 

Is het mogelijk om hieraan te verhelpen a.u.b.?

alvast bedankt 

Patrick

 

icon

Beste antwoord van YannickB 21 May 2022, 16:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dag Patrick,

Ik heb je gsm-nummer uit je bericht verwijderd want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens en andere persoonlijke info zet je best nooit zomaar online.

Wat betreft je Optiline-account; kan je eens proberen om je wachtwoord te resetten door op het aanmeldscherm te klikken op gebruikersnaam vergeten en de stappen op het scherm te volgen? Het nieuwe wachtwoord moet verschillen van eerder gebruikte wachtwoorden.

Als het nadien nog steeds niet lukt, dan neem je best even contact op met Alpha Credit, de beheerder van Optiline en de bijhorende site. Dat kan via 02 508 44 40 en rondo@bnpparibasfortis.com.

Bedankt voor de info.

vriendelijke groeten,

Patrick

Reageer