Beantwoord

instant belfius naar fortis

  • 15 October 2022
  • 7 reacties
  • 557 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Hallo, mijn tante heeft net een instant overschrijving bij belfius gedaan naar mijn fortis rekening.. alle gegevens kloppen en ze heeft 1.25 eur extra betaald, maar na een uur heb ik dat nog altijd niet ontvangen, maar het is wel van haar rekening gegaan.. bij belfius zeggen ze dat het aan fortis ligt. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord van LarsD 17 October 2022, 11:31

Bekijk origineel

7 reacties

Zelfde probleem sinds een week hier met KBC naar Fortis. Komt er dan ineens na een halve dag of langer op te staan. Niet echt “instant”, terwijl dat vroeger wel steeds correct werkte.

Maar dezelfde dag nog wel? Want ze heeft het rond half 3 verstuurd.. zou het vandaag dan nog aankome?

Maar dezelfde dag nog wel? Want ze heeft het rond half 3 verstuurd.. zou het vandaag dan nog aankome?

Ik durf dat niet met zekerheid zeggen. Was in mijn geval geen 24u, maar exact weet ik niet meer.

 

Geen idee wat anderen hun ervaringen zijn?

Heb het nog steeds niet ontvangen.. en dat terwijl het instant zou moeten zijn.. erg.

Reputatie 4

Hallo @Jetrow,

Bedankt voor ons dit te melden.

We hebben helaas al meerdere meldingen gehad van personen die hetzelfde probleem ervaren.

Wij onderzoeken dit nu verder. Van sommigen hebben we wel vernomen dat het bedrag dan uiteindelijk toch op de rekening is gekomen (wel met vertraging). Is dit bij jou ook het geval?

Nee nog steeds niks gehad

Hallo @Jetrow,

Bedankt voor ons dit te melden.

We hebben helaas al meerdere meldingen gehad van personen die hetzelfde probleem ervaren.

Wij onderzoeken dit nu verder. Van sommigen hebben we wel vernomen dat het bedrag dan uiteindelijk toch op de rekening is gekomen (wel met vertraging). Is dit bij jou ook het geval?


Hier ook nog steeds niet doorgekomen (KBC → BNPP)

Reageer