Beantwoord

Instant betaling Fortis naar Fortis

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 561 Bekeken

Afgelopen zaterdag heb ik een instant betaling gedaan waar ik 2370 euro zou moeten ontvangen.

Na 5 minuten heb ik direct naar de klantendienst gebeld om na te vragen waarom ik nog niets ontvangen heb, daar heeft een persoon mij laten weten dat er problemen waren/zijn met de instant betalingen.  

Deze persoon zei dat als instant betalingen niet lukken, deze betaling wordt gezien als een normale overschrijving, dus ik zou ten laatste maandagavond mijn geld moeten ontvangen. 

Gisteren (maandag) heb ik nog eens gebeld naar de klantendienst, deze persoon was minder duidelijk over wanneer ik mijn geld zou krijgen. Het antwoord was: ergens in de loop van de week of volgende week. 

Dus op dit moment ben ik 2370 euro kwijt die ik instant nodig had/heb en totaal geen duidelijkheid als/wanneer ik mijn geld krijg. 

Kan iemand hier me helpen? 

icon

Beste antwoord van Shari V 18 October 2022, 09:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Dag @dvvisoke 

Er was sprake van een algemeen technisch probleem met de instant overschrijvingen. Op dit uiterste moment worden deze allemaal verwerkt.

Wanneer je deze op de rekening zal ontvangen, kan ik niet zeggen. Ik vermoed op woensdag als deze, zoals de collega zei, verwerkt worden als een normale overschrijving. Maar we zitten ook met redelijk wat backlog op overschrijvingen waardoor het ook wat langer kan duren.

We begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden onze excuses aan voor de ondervonden problemen. Als je onze diensten telefonisch contacteert kunnen we de kosten die aangerekend werden voor de instant overschrijving terugstorten.

Reputatie 2

Dag @dvvisoke 

Er was sprake van een algemeen technisch probleem met de instant overschrijvingen. Op dit uiterste moment worden deze allemaal verwerkt.

Wanneer je deze op de rekening zal ontvangen, kan ik niet zeggen. Ik vermoed op woensdag als deze, zoals de collega zei, verwerkt worden als een normale overschrijving. Maar we zitten ook met redelijk wat backlog op overschrijvingen waardoor het ook wat langer kan duren.

We begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden onze excuses aan voor de ondervonden problemen. Als je onze diensten telefonisch contacteert kunnen we de kosten die aangerekend werden voor de instant overschrijving terugstorten.

Met excuses. En daarmee is de kous af. Ga maar eens met excuses een paar dagen in min op je bankrekening. Dan zal de bank het wel ZONDER excuses aan u aanrekenen.

Reageer