Instant overschrijvingen beperkt tot 1000 EUR


Instant overschrijvingen zijn momenteel beperkt tot 1000 EUR maar is dat per overschrijving of per dag?

En zal dat limiet in de toekomst opgetrokken worden?

Wanneer zal dat ook mogelijk zijn via Easy Bank Web zodat degenen die noch een tablet noch een smartphone hebben dus enkel een computer ook instant overschrijvingen kunnen doen?

Hallo Alexander,

Momenteel is er jammer genoeg nog geen nieuws over het optrekken van de limieten van instantoverschrijvingen, of over het toevoegen van dit type verrichtingen aan Easy Banking Web.

Ik heb beide punten wel voor je doorgegeven als suggestie. 


Dag @Alexander 👋

De details staan in onderstaande link uitgelegd. Hoop met je mee dat er aanpassingen komen 🤞
https://nl.community.bnpparibasfortis.be/actueel-45/instantoverschrijvingen-nu-ook-in-easy-banking-app-3749

 

 


Dit is echt belachelijk.  Zelf met business is het niet mogelijk om bijv 25000 instant over te schrijven.  Bij ING is dit standaard instant zelfs zonder bijkomende kosten.

Ontgoocheld!


Hallo @rept,

Via Easy Banking Business kan je tot maximaal 50.000 EUR per dag overboeken via een instantoverschrijving.

Voor gevolmachtigden op een professionele rekening is het wel mogelijk dat er bijkomende limieten per persoon werden afgesproken. Bijvoorbeeld om ervoor te zorgen dat een persoon binnen het bedrijf niet meer dan een bepaald bedrag kan overschrijven zonder dat er een bijkomende handtekening/bevestiging van een tweede of zelfs derde verantwoordelijke wordt gegeven.


Beste,

 

Bijkomende limieten zijn niet het geval.  Ik heb Easy Banking Business maar via web lukte het niet en mobiel ook niet.  Kosten stonden wel op 1,5.  Daarna kreeg ik melding dat limiet overschreden zou zijn.


Beste,

 

Bijkomende limieten zijn niet het geval.  Ik heb Easy Banking Business maar via web lukte het niet en mobiel ook niet.  Kosten stonden wel op 1,5.  Daarna kreeg ik melding dat limiet overschreden zou zijn.

In dat geval bel je onze ondernemersbank best even op via 02 433 43 31 zodat we het voor jou persoonlijk na kunnen kijken.


@Alexander 

Het is al eventjes geleden dat je deze vraag stelde, maar ik wou je laten weten dat de limieten van instantoverschrijvingen verhoogd werden naar 5.000 EUR per rekening en per dag.


Idee status aangepastNieuwe ideeënNu beschikbaar