Beantwoord

Jaarlijks toegelaten maximumspaarbedrag overgeboekt??

  • 13 June 2022
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb normaal maandelijks een herhaalde betaling staan voor te sparen.

nu probeer ik die deze maand ook te doen, en zegt mijn app dat ik de jaarlijks toegestane maximumbedrag al heb overgeboekt naar de betreffende rekening (EBW2681)

moet ik nu genoodzaakt een andere rekening openen hiervoor??

 

mvg,

Dries

icon

Beste antwoord van LarsD 13 June 2022, 12:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Millenhero,

Bedankt voor je bericht.

De rekening naar waar je wil storten is waarschijnlijk een ster spaarrekening of een woonspaarrekening;

Bij een ster spaarrekening kan je tot 9.000 Euro per jaar storten. Bij het woonsparen is dat 6.000 Euro per jaar.

Je kan wel een klassieke spaarrekening openen. Deze spaarrekening heeft geen jaarlijks plafond voor stortingen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo, @Millenhero,

Bedankt voor je bericht.

De rekening naar waar je wil storten is waarschijnlijk een ster spaarrekening of een woonspaarrekening;

Bij een ster spaarrekening kan je tot 9.000 Euro per jaar storten. Bij het woonsparen is dat 6.000 Euro per jaar.

Je kan wel een klassieke spaarrekening openen. Deze spaarrekening heeft geen jaarlijks plafond voor stortingen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hi Lars,

 

Ik heb geprobeerd een klassieke rekening te openen. maar mijn rekening zegt dat ik aan die limiet zit…

wat nu?

 

mvg,

Dries

 

Reputatie 7

Hallo @Millenhero 

Heb je toevallig al een andere klassieke spaarrekening op jouw naam? 

Je kan namelijk maximaal een klassieke spaarrekening, een woonsparen en een ster spaarrekening hebben.

Reageer