Deze tekst komt al de hele voormiddag op mijn scherm als ik probeer in te loggen. Ligt dat technisch probleem bij mij of bij de bank. Bellen is een hopeloze zaak. Mvg, Eric
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelBeste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey Eric,
Jammer dat er iets misloopt bij het aanmelden.
Er is geen algemene storting.
Indien je recent een nieuwe kaart hebt gekregen, volg je best deze instructies om een nieuw profiel aan te maken.
Indien dit niet het geval is, kan je dan even laten weten of je achter het telefoonnummer een bepaalde foutcode ziet staan?
Groetjes,
Lieze
Dag Lieze,
bedankt, had inderdaad een nieuwe bankkaart ontvangen, uw instructies opgevolgd en het werkt terug.
Mvg,
Eric
Super dat het in orde is,
Graag gedaan!
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.