Beantwoord

kan niet inloggen

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 650 Bekeken

Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.
Deze tekst komt al de hele voormiddag op mijn scherm als ik probeer in te loggen. Ligt dat technisch probleem bij mij of bij de bank. Bellen is een hopeloze zaak. Mvg, Eric  
icon

Beste antwoord van Anonymous 4 February 2020, 11:55

Bekijk origineel

3 reacties

Hey Eric,

 

Jammer dat er iets misloopt bij het aanmelden.

Er is geen algemene storting.

Indien je recent een nieuwe kaart hebt gekregen, volg je best deze instructies om een nieuw profiel aan te maken.

Indien dit niet het geval is, kan je dan even laten weten of je achter het telefoonnummer een bepaalde foutcode ziet staan?

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

 

bedankt, had inderdaad een nieuwe bankkaart ontvangen, uw instructies opgevolgd en het werkt terug.

 

Mvg,

 

Eric

Super dat het in orde is, @Moors Eric .

Graag gedaan!

Groetjes,

Lieze

Reageer