Beantwoord

KLACHT VAN 09/09 /22 dubbele afboeking bedrag naar vlaamse Belastingsdienst

  • 7 October 2022
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

  • Beste er werd 2x zelfde bedrag afgeboekt op onze rekening De Verfbeurs overschrijving naar Vlaamse Belastingsdienst > Wat verlangt u van ons, wat stelt u voor : graag deze terugboeken 

 

  • Beste Alain Marcaillou,wij hebben uw bericht goed ontvangen en danken u hiervoor.Een overschrijving kan niet meer kosteloos worden gestopt, u neemt het beste contact op met de Vlaamse Belastingsdienst om één van de overschrijvingen te laten terugstorten op uw rekening.Hebt u nog vragen? Contacteer ons door aan te melden via Easy Banking App, onderaan te kiezen voor 'Communicatie' en tot slot te kiezen voor 'Easy Banking Centre'. Zo belt u op een veilige manier met onze bank. Wij zijn beschikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u

 

  • > Beste, Ik heb geen dubbele overschrijving uitgevoerd naar De Vlaamse Belastingsdienst dit is door jullie systeem gebeurd en is bij mijn weten in het nieuws overal verschenen,dat dit te wijten was tengevolge van IT problemen deze fout is blijkbaar door jullie begaan.                                                                                                                                                                                                                                                                                 Met vriendelijke groeten Alain Marcaillou Zaakvoerder De Verfbeurs BV 

TOT OP HEDEN GEEN VERDER GEVOLG EN GEEN TERUGSTORTING VAN DIT BEDRAG 

 

 Met vriendelijke groeten 

icon

Beste antwoord van YannickB 7 October 2022, 10:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag @DE VERFBEURS 

Het is inderdaad niet prettig als er tweemaal een bedrag van je rekening werd afgehouden. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb alle persoonlijke en financiële info uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Dit soort informatie zet je best nooit zomaar online.

Via deze Community kan ik jammer genoeg ook geen klachten opvolgen en is er geen toegang tot systemen van de bank. Ik kan dus zelf geen terugstortingen voor jou aanvragen. Wat je best doet, is een klacht indienen via Easy Banking Web. Mijn collega’s zullen je zo snel mogelijk contacteren.

Reageer