Beantwoord

Kostenloos omruilen van kaartlezer

  • 18 April 2020
  • 1 reactie
  • 506 Bekeken

Beste,

Deze mail heb ik heden ontvangen, het lijkt mij eerder een phishing mail, daar ik deze mail ook al voorbij heb zien komen via een bank waar ik geen klantrelatie mee heb.

Is deze mail bij jullie reeds gekend?

 

Vriendelijke groeten,

John Reijnen

Sint-Truiden

 

 

Beste klant,

Alle klanten gaan per 23 april 2020 over op de beter beveiligde kaartlezer.
Tot 23 april 2020 kunt u uw nieuwe kaartlezer gratis aanvragen.
Na bovengenoemde datum gaan wij 23,99 in rekening brengen. Dit wordt automatisch van uw rekening afgeschreven.

Lees meer informatie en vraag meteen uw nieuwe kaartlezer aan.

Dit is een automatische genegeerde e-mail.

Hoogachtend,

Riny van de Wurmp
Team Support Fortis

icon

Beste antwoord van Anonymous 20 April 2020, 08:25

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @John Reijnen ,

Dit is inderdaad een phishingmail!

Deze is reeds bekend bij ons, maar je mag phishingmails steeds doorsturen naar phishing@bnpparibasfortis.com zodat dit meteen onderzocht kan worden.

Meer informatie over online fraude kan je hier terugvinden.

Groetjes,

Lieze

Reageer