Beantwoord

loon

  • 1 April 2021
  • 3 reacties
  • 1384 Bekeken

dus ik heb alle vdagen bekeken wat betreft overschrijvingen en de vraag word maar niet beantwoord dus bij deze nog een keer

 

Hoe laat komt je loon op de rekening en dan vraag ik niet hoelang het duurt maar op welk tijdstip op de dag word het gestort op de rekening?

 

icon

Beste antwoord van Shari V 1 April 2021, 13:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag Revelino

Voor deze vraag contacteer je best even je werkgever. Zij doen een overschrijving van het loon naar jouw rekening. Wij hebben daar dus geen zicht op.

Hoelang de verwerking van de overschrijving duurt hangt onder andere af van bij welke bank jouw werkgever aangesloten is. Is deze niet bij BNP Paribas Fortis, dan kan een verwerking tot 3 bankwerkdagen duren.

.…

 

 

nogmaals 

hoelaat kom zo'n verrichting aan op mijn rekening welke tijdstip niet welke dag welk UUR is dat na 12 uur na 1 uur na 2 uur ?

HOELAAT 

welk uur van de dag dat heeft niks te maken met welke bank fat heeft te maken met waneer de wijzing word doorgevoerd bij jullie 

 

Reputatie 3

Revelino

Er worden op verschillende tijdstippen van de dag overschrijvingen verwerkt door onze systemen. Wanneer weet ik niet precies maar dit zal in de ochtend, middag en iets later in de middag gebeuren.

Helaas is het niet mogelijk om jou een tijdstip te geven waarop deze overschrijvingen verwerkt worden.

Ga eens na bij je werkgever bij welke bank deze aangesloten is, op welke dag en hoelaat de overschrijvingen geboekt worden door hen. Op die manier kan jij ongeveer weten wanneer je geld op uw rekening geboekt zal worden. Rekeninghoudend met het feit dat er op feestdagen en in het weekend geen overschrijvingen verwerkt worden.

Hopende je hiermee van dienst te zijn. Verder wens ik jou nog een heel fijn paasweekend toe.

Reageer