Beantwoord

Maandelijks bedrag Junior Invest verhogen

  • 15 May 2023
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Beste,

Wij hebben een Junior Invest plannen voor onze 3 kleindochters. Toen we met pensioen gingen hebben we de 30€/maand verlaagd naar 10€/ maand. We zouden dit nu een beetje willen verhogen. Die mogelijkheid vind ik niet in Easy Bank, daar heb je enkel de mogelijkheid om een eenmalige bijdrage boven de 25€ te storten. Moeten we daar een persoonlijke afspraak bij het kantoor voor maken?

Vriendelijke groet,

Gonda Asnot-Van Mol

icon

Beste antwoord van Jonas F 16 May 2023, 09:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Beste,

Wij hebben een Junior Invest plannen voor onze 3 kleindochters. Toen we met pensioen gingen hebben we de 30€/maand verlaagd naar 10€/ maand. We zouden dit nu een beetje willen verhogen. Die mogelijkheid vind ik niet in Easy Bank, daar heb je enkel de mogelijkheid om een eenmalige bijdrage boven de 25€ te storten. Moeten we daar een persoonlijke afspraak bij het kantoor voor maken?

Vriendelijke groet,

Gonda Asnot-Van Mol

Hey Gonneke,

Ik heb het even nagevraagd voor jou en de verhoging zou best eens gebeuren via een adviseur invest.
Zoals je zelf aangeeft kan je hiervoor op het kantoor terecht of via een telefonisch en/of videogesprek.

Indien je een afspraak wenst in te plannen kan je dit doen door te bellen via de Easy banking app.
Kies voor tabblad “communicatie”, vervolgens “easy banking centre” en voor “sparen en beleggen.

Je krijgt een medewerker aan de lijn met de juiste expertise die voor jou een afspraak kan inplannen.
Je kan zelf aangeven of je liever op kantoor wenst langs te gaan of vanop afstand wilt laten verlopen.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is voor jou,

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

 

 

Reageer