Beantwoord

maandelijkse betaling priority exclusive

• 16 februari 2019
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

wat is de rede dat fortis het bedrag van 19,90 euro maandelijks van mijn rekening haalt (steelt ) ik heb dat NOOIT gevraagd, men doet maar zonder mijn weten !!!!! ik heb het gehad met fortis, de duurste bank, voor alles en nog wat betalen, ik eis het gestolen bedrag van 19,90 x 2 (2 maand ) onmiddellijk terug, mijn geduld is op ! zoniet een andere bank waar men niet zo hebberig is !!!!
icon

Beste antwoord van YannickB 19 februari 2019, 08:58

Dag Saerens Willy,

Welkom op onze Community.

Priority Exlusive is een nieuwe betalende variant van het vroegere Portfolio Advice-contract. Heb je hierover in de loop van vorig jaar of begin dit jaar toevallig een gesprek gehad met je adviseur? Je kan hem/haar ook steeds persoonlijk contacteren voor meer info. Het rechtstreekse nummer vind je alvast aan de rechterkant eens je bent aangemeld op Easy Banking Web.

Meer info over Priority Exlusive vind je ook op deze pagina.

Hier vind je dan weer alle inbegrepen voordelen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Saerens Willy,

Welkom op onze Community.

Priority Exlusive is een nieuwe betalende variant van het vroegere Portfolio Advice-contract. Heb je hierover in de loop van vorig jaar of begin dit jaar toevallig een gesprek gehad met je adviseur? Je kan hem/haar ook steeds persoonlijk contacteren voor meer info. Het rechtstreekse nummer vind je alvast aan de rechterkant eens je bent aangemeld op Easy Banking Web.

Meer info over Priority Exlusive vind je ook op deze pagina.

Hier vind je dan weer alle inbegrepen voordelen.

Reageer