Beantwoord

Mislukte poging geld over te schrijven binnen Bulgarije

  • 24 March 2020
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

1 à 2 jaar terug wou ik bij BNP Paribas in Sofia een overschrijving doen binnen Bulgarije maar ze zeiden daar dat dat niet ging.  Ze zeiden dat BNP Paribas daar hoofdzakelijk voor leningen diende als ik mij goed herinner en misschien voor verzekeringen ook.  

Dat op Wikipedia BNP Paribas meer achteraan het lijstje Bulgaarse banken staat weet ik ook.  De pensioendienst heeft van mij een buitenlands rekeningnummer nodig om mijn pensioen op te storten.  Nu is dat niet dringend want ik ben min of meer van plan dat weer terug uit te stellen,  ik mag niet eens samenleven.  Ik zou graag eens met een consulent spreken in de Anspachlaan in Brussel BE, niet over mijn pensioen, gewoon over andere financiële zaken.  Kun je dat daar nog?

icon

Beste antwoord van Monique3 24 March 2020, 13:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Monique,

Het kantoor De Brouckère op de Anspachlaan 3 bestaat inderdaad nog steeds. Je kan een afspraak bij hen maken door ons even telefonisch te contacteren via 02 762 60 00.

Wat betreft je overschrijving binnen Bulgarije. Was dat via ons, BNP Paribas Fortis, of via de Bulgaarse tak van BNP Paribas? Wij hebben namelijk enkel zicht op rekeningen en producten die je bij onze Belgische bank hebt en we kunnen je ook alleen info geven over onze eigen procedures.

Oké.  Dat was in een gebouw van de Bulgaarse tak, mogelijks het enige gebouw in Sofia.

Of het met PC-banking werkt daar heeft U misschien ook geen zicht op.  Normaal gezien 

kom ik het deze zomer zelf nog te weten.

Reputatie 7

Zij werken inderdaad niet met onze Easy Banking website en applicatie. Dat zijn toepassingen specifiek voor BNP Paribas Fortis.

Je kan, als je ginder bent, natuurlijk wel met Easy Banking blijven werken, maar het zal je vrees ik geen toegang geven tot Bulgaarse rekeningen en bankproducten die je mogelijk hebt. BNP Paribas (in Bulgarije of in een ander land dan België) zal je ook niet kunnen helpen als je er vragen over hebt.

Op deze community kan je natuurlijk altijd terecht voor algemene info. Voor persoonlijke vragen kan je vanop afstand terecht op het nummer 02 762 60 00.

 

Mocht je dat nog niet hebben gedaan, dan raad ik je alvast aan om je code van Easy Banking Phone aan te maken. Dat is een persoonlijke code die je intoetst op je telefoon wanneer je ons belt, zodat wij weten dat we effectief met jou praten. Die code heb je nodig als je om persoonlijke info vraagt of als we iets voor je moeten aanpassen.

Hoe je die code aanmaakt, lees je hier: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/handleidingen-49/een-adviseur-beveiligd-contacteren-met-de-easy-banking-phone-code-2668

Reageer