Beantwoord

negatief

• 2 september 2019
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Beste,

Momenteel heb ik een rekening bij jullie lopende op mijn naam.
Op die rekening kan ik tot 2.500 euro in het negatief gaan.
Ik ben een tijd ziek geweest waarbij ik hoge kosten heb die niet worden terugbetaald door mijn hospitalisatieverzekering en ook mijn loon enkel mijn uitkering was.
Ik zit momenteel ook in een lopende scheiding dus ik sta er alleen voor en er is nog niets financieel geregeld.
Ik wil mijn rekeningen en huur kunnen betalen zodat ik hierbij ook niet in de problemen kom.
Sinds 16/7/2019 ben ik terug FT aan het werk in het UZ gent en heb ik terug een vast inkomen.
Mijn vraag hierbij is als ik tijdelijk tot een hoger bedrag in negatief kan gaan en wat de kosten hieraan zijn verbonden?

Hopend op een positief antwoord.
icon

Beste antwoord van LiezeH 2 september 2019, 15:25

Hey @sabrina01 ,

Via het Easy Banking Centre of via je kantoor kan je nagaan wat de beste optie is in jouw geval. Naast meer negatief te kunnen gaan, is ook een Rondo of Optiline of een persoonlijke lening een optie om deze moeilijke periode te overbruggen. Mijn collega's bekijken graag samen met jou wat het meest geschikt is voor je situatie.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey @sabrina01 ,

Via het Easy Banking Centre of via je kantoor kan je nagaan wat de beste optie is in jouw geval. Naast meer negatief te kunnen gaan, is ook een Rondo of Optiline of een persoonlijke lening een optie om deze moeilijke periode te overbruggen. Mijn collega's bekijken graag samen met jou wat het meest geschikt is voor je situatie.

Groetjes,
Lieze

Reageer