Beantwoord

Omschakeling naar gooedkoopste zichtrekening

  • 13 October 2021
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Beste,

Ik zou graag omschakelen naar jullie goedkoopste zichtrekening. De huidige kost van een comfort pack rekening is niet evenredig met de geboden diensten. Het liefst zou ik overschakelen naar een andere bank maar ik ben helaas door mijn woonkrediet nog een tijdje verplicht aan jullie gekoppeld. Het vergelijk met andere bankinstellingen is overigens nogal frappant. Mijn vraag aan jullie is dus wat de opties zijn en hoe je van rekening verandert (afsluiten of kan je omschakelen?)

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

icon

Beste antwoord van YannickB 14 October 2021, 08:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @JTA,

Comfort Pack is ons goedkoopste pakket wanneer je ook kaarten en andere diensten aan je rekening koppelt. Je kan omschakelen naar een gewone zichtrekening die 1,75 EUR de maand kost, maar dat kan wel duurder uitkomen afhankelijk van wat je bij onze bank aan bijkomende diensten gebruikt.

Meer info vind je op onze pagina over de zichtrekening.

Om om te schakelen, of om na te gaan of je naast je rekening betaalt voor diensten die niet langer nuttig voor jou zijn, raad ik je aan om ons Easy Banking Centre te bellen via Easy Banking App voor smartphone of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Reageer