Beantwoord

Ongelimiteerde manuele bewerkingen : hoe opzeggen ?

  • 23 February 2024
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

  • Deskundige - Niveau 1
  • 3 reacties

Goeiemorgen,

Ik heb Easy Guide, en normaal zijn er in dit pack standaard 6 manuele verrichtingen inbegrepen.
Maar hoe weet ik of de optie ongelimiteerde manuele verrichtingen toegevoegd werd, waar ik dan van zou genieten tot 31 dec. 2024, en vanaf 1 januari 5€/maand extra zou moeten voor betalen ?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de optie “ongelimiteerde manuele verrichtingen” verwijderd wordt, zodat ik volgend jaar geen 5€ extra moet betalen ?

Dank op voorhand voor uw antwoord

icon

Beste antwoord van LarsD 23 February 2024, 10:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4

Hallo @Edward,

Bedankt voor je bericht.

Indien je gebruik wil maken van deze extra optie moet dit echt voor jou geactiveerd worden. Hiervoor kan je bellen naar het Easy Banking Centre. Ook voor dit nadien terug uit te schakelen neem je telefonisch contact op. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 


 

Reputatie 6
Badge +3

Hoeveel kost zo’n manuele verrichting vanaf de 7de verrichting indien men niet de ongelimiteerde optie activeert?

Reputatie 6
Badge +3

Ik veronderstel dat een overschrijving met een klassieke papieren overschrijvingsformulier ook als een manuele verrichting wordt beschouwd?

Reputatie 3



 

Hoeveel kost zo’n manuele verrichting vanaf de 7de verrichting indien men niet de ongelimiteerde optie activeert?



 

Hallo,

Die kost 6 euro, als je maar standaard 6 manuele verrichtingen hebt in je pack.
Maar als je enkel die papieren overschijving ingevuld overhandigt aan het loket is het 2 euro.

Ja, een papieren overschrijving is ook een manuele verrichting. Eigenlijk alles waarvoor een bediende van BNP Paribas manueel moet tussenkomen

Hier is de tarivenlijst van BNP Paribas :l
https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/contrib/document/1-Website/5-Docserver/BNP/F01400N.pdf


p12/37  : kosten per verrichting binnenland
p 31/37 : verrichtingen op afstand

Reputatie 3



 

Hoeveel kost zo’n manuele verrichting vanaf de 7de verrichting indien men niet de ongelimiteerde optie activeert?



 

Hier is de tarivenlijst van BNP Paribas :


Uiteraard moet dit zijn “tarievenlijst”

Reputatie 1

Dag @Gella

Bedankt voor jouw inbreng. Dat zijn inderdaad de tarieven. 

Groetjes en nog een fijne dag. 

JoachimJ

Reageer