Beantwoord

ongewenste aanrekening rekeninguittreksels

  • 9 February 2019
  • 2 reacties
  • 1061 Bekeken

Beste,

Mijn naam is Jonas en ik heb een paar jaar een zichtrekening bij jullie. Nu heb ik gemerkt dat er "portkosten" worden aangerekend voor de rekeninguittreksels waar ik toch niets mee ben. Ik heb voor een langere tijd zitten zoeken op de website en de app waar ik deze service kan uitschakelen maar heb het nergens gevonden. Ik zou het liefst per jaar geen 10 euro betalen voor iets wat ik toch niet gebruik. Heeft iemand hier de oplossing voor?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 11 February 2019, 13:14

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dan moet je aanmelden in Easy Bank Web en kan je daar aangeven dat je die uittreksels niet langer per post wil toegestuurd krijgt maar dat je die uittreksels enkel via Easy Bank Web of App wenst raad te plegen.
Reputatie 3
Dag Jonas_bekaert,

Welkom op de community!

Dan moet je aanmelden in Easy Bank Web en kan je daar aangeven dat je die uittreksels niet langer per post wil toegestuurd krijgt maar dat je die uittreksels enkel via Easy Bank Web of App wenst raad te plegen.

Zoals Alexander reeds heeft gezegd kan je in Easy Banking Web de manier waarop jouw uittreksels worden verzonden zelf aanpassen.

Dit doe je zo:
-dagelijks bankieren, mijn uittreksels
-'uw voorkeuren voor rekeninguittreksels'
-'voorkeur wijzigen'

Gezien je nieuw bent hier op de community kan je hieronder een aantal interessante topics nalezen:
-Contacteer een adviseur via de app
-Stel jezelf even voor!

Prettige dag! ☀️