Online bankieren vs offline

• 7 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Ik ben. geheel internet zat, binnenkort een te hoge kostprijs voor de beveiliging ervan, en waar is de tussen schakkel die alles bewaard.
En veiligheid is niet gewaarbord en zal het nooit zijn. Overschrijvingen zouden terug op een CD geplaatst kunnen worden offline en eens per maand naar de bank kunnen gebracht worden, al een onveilige schakel eruit van thuis naar de bank online. Volgens mij stijgen de kosten in beveiliging toren hoog tov normale personeelkosten. En een bank hoeft voor mij geen schadeloosstelling te betalen die zal stijgen door online fraude, iedereen is verwantwoordelijk voor zijn eigen gebruik. Het is wel aan de klant tov de bank tot hier en niet verder en iedereen komt er voordelig eruit

1 reactie

Reputatie 2
Dag @marc8200,

De digitalisering is niet meer weg te denken in het dagelijkse leven. Ook zal dit alleen maar toenemen.

Zonder een bankkaart en kaartlezer zal je geen toegang hebben tot je gegevens op Easy banking om de veiligheid te garanderen. Ook heeft Easy Banking een zeer goede beveiliging om fraude te voorkomen!

Als je een CD wilt gebruiken voor gegevens te bewaren dan wilt dit zeggen dat er een probleem is als de klant de CD verliest of als de CD stuk zou gaan.

Groetjes,
Jeroen

Reageer