Beantwoord

Ontgrendelen website via kaartlezer lukt niet

  • 2 February 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Sinds drie dagen kan ik via mijn kaartlezer de website niet meer ontgrendelen. Er verschijnt telkens een foutmelding. Deblokkeren via de helpdesk lukt niet. Ondertussen cookies verwijderd. Debetkaart werkt nog bij betalingen. 

icon

Beste antwoord van LarsD 2 February 2023, 16:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Degroost,

Bedankt voor je bericht. En wat geeft de foutmelding juist aan?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Eerste foutmelding ben ik vergeten. Nu opnieuw: Wij blokkeerden uw kaart na 5 foute M1- of M2-handtekeningen. Bel de helpdesk op +32 2 433 40 92 om de kaart te deblokkeren. (EBW6025)

Reputatie 4

@Degroost 

Dit wil inderdaad zeggen dat je debetkaart is geblokkeerd voor Easy Banking te gebruiken. Door onze helpdesk te contacteren kan dit terug gedeblokkeerd worden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dag,

Blijkbaar zou de teller van de debetkaart kapot zijn? Ik wacht af wat een nieuwe kaart zal geven. 

Groeten,

Stefaan 

 

 

 

Reageer