Beantwoord

ontoereikend bedrag

  • 17 July 2021
  • 1 reactie
  • 2666 Bekeken

Beste,

Ik heb gemerkt dat ik geen stortingen kan doen naar apps of betalingen. Als ik dat wil doen staat er ontoereikend bedrag, welk bedrag dan ook, maar als ik een storting wil doen naar iemand om iets terug te betalen bijvoorbeeld, lukt dit wel, welk bedrag dan ook. Hoe komt dit?

 

Alvast bedankt!

Met Vriendelijke Groeten 

Sacha Gianfrate

icon

Beste antwoord van LarsD 17 July 2021, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Dag, @Sacha Gianfrate,

 

Als je melding krijgt van “ontoereikend saldo” bij een betaling, dan wil dit zeggen dat je over de gebruikslimiet bent van de kaart. Voor te betalen met de debetkaart kan je om de 7 dagen 2500 euro uitgeven.

Dan heb je ook nog de limieten voor te betalen via payconiq by bancontact app. De huidige betaallimiet daar is 1500 euro. De daglimiet is 2500 euro.

Voor bijvoorbeeld geld te ontvangen via de app is dat 250 euro voor betalingen tussen vrienden en maximaal 500 euro per dag en per kaart.

Als je dan zelf het geld gaat overschrijven vanuit jouw rekening, via de easy banking app of website, kan je 25 000 euro per dag en per rekening (via app) of 300 000 euro per dag en per rekening (via de website) overschrijven naar een begunstigde.

Reageer