Beantwoord

Onwetend afname bedragen van rekening

• 22 mei 2019
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Hallo, er worden kleine bedragen van mijn rekening genomen i.v.m. automatisch sparen, waar ik totaal geen weet van heb. Het gaat wel om kleine bedragen, maar toch heb ik daar graag een uitleg voor. Mvg
icon

Beste antwoord van YannickB 22 mei 2019, 16:04

Dag Inge,

Is het mogelijk dat jij, of een andere houder van de rekening, Easy Save geactiveerd hebt?

Dat is een optionele dienst waarbij je automatisch spaart bij elke transactie in de winkel. Elke betaling die je doet wordt daarbij naar de euro erboven afgerond.

Bijvoorbeeld: je koopt iets van 1,50 EUR. Dat bedrag betaal je zoals normaal aan de winkel en achteraf wordt er automatisch nog eens 0,50 EUR van je zichtrekening naar je spaarrekening overgeschreven.

Wil je dat liever niet, dan kan je Easy Save zo uitschakelen:
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Dag Inge,

Is het mogelijk dat jij, of een andere houder van de rekening, Easy Save geactiveerd hebt?

Dat is een optionele dienst waarbij je automatisch spaart bij elke transactie in de winkel. Elke betaling die je doet wordt daarbij naar de euro erboven afgerond.

Bijvoorbeeld: je koopt iets van 1,50 EUR. Dat bedrag betaal je zoals normaal aan de winkel en achteraf wordt er automatisch nog eens 0,50 EUR van je zichtrekening naar je spaarrekening overgeschreven.

Wil je dat liever niet, dan kan je Easy Save zo uitschakelen:
Reputatie 4
Hey @Inge Verdood ,

Was het antwoord van @YannickB een antwoord op je vraag?

Groetjes,
Lieze

Reageer