Beantwoord

Openen rekening

  • 7 April 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Goeiemorgen, ik heb een tweetal weken proberen een rekening te openen bij jullie. Ik zou een sms aankrijgen voor de pincode maar ik heb tot op heden niks meer gehoord van jullie en nu vroeg ik me af of ik de aanvraag wel goed heb gedaan. 

icon

Beste antwoord van CaroleL 7 April 2023, 09:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Marise,

 

Fijn om te lezen dat u een nieuwe klant wordt! Welkom!

 

Na zeven bankwerkdagen zou u het SMSje al moeten hebben ontvangen.Het lijkt er dus op dat er iets is misgelopen waarvoor onze excuses. 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens omwille van veiligheidsredenen. Om u dus zo spoedig mogelijk verder te helpen, adviseer ik u om even contact op te nemen met het Easy Banking Centre. Mijn collega’s geven u met alle plezier een stand van zaken en gaan op zoek naar een gepaste oplossing. U kunt ze eenvoudig contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL 

 

Reageer