Beantwoord

opladen betalingsbestanden

  • 8 May 2023
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Beste,

 

Wij zouden graag werken met betalingsbestanden vanuit onze boekhouding.  Hoe kan ik aangemaakte bestanden uploaden?  

Moet daar iets speciaal voor gebeuren want ik vind nergens de mogelijkheid om deze op te laden in het programma.

 

Alvast bedankt!


Caroline Verwilst, boekhouding

VZW Vrij Kleuter- en Lager Onderwijs Kuurne

icon

Beste antwoord van Jonas F 8 May 2023, 16:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Dag Caroline Verwilst,

Als je werkt met Easy Banking Business, dan kan je via die weg overschrijvingen via XML-bestanden uitvoeren. 

Je kan dat doen door, eens aangemeld, bovenaan te klikken op Betalingen en dan op Bestand importeren.

Heb je nog geen toegang tot Easy Banking Business, dan kan je terecht bij onze ondernemersbank via 02 433 43 31.

Hopelijk is dit een antwoord op jouw vraag.

Jonas F

Goede namiddag Jonas,

 

Ik vind dit niet terug, alhoewel ik wel inlog in easy banking business.  Hieronder prtscr 

 

Alvast bedankt!

Caroline

 

Reputatie 2

Dag Caroline Verwilst,

 

Ik heb je print screen even verwijderd. Omdat er persoonlijke informatie zoals rekeningnummers op terug te vinden was.

Ik kon er uit afleiden dat je niet aangemeld was op Easy banking business maar wel op Easy banking web.

Ik weet dat dit een beetje verwarrend is maar als je je aanmeld op onze website (Easy banking web) staat er bovenaan in het groen inderdaad “Easy banking business”.
Dit is een link naar het platform van Easy banking business en betekent niet dat je je hier aanmeld! Opletten dus.

Om eerlijk te zijn weet ik er zelf onvoldoende over aangezien ik niet van de ondernemersdienst ben.

Ik denk dat je best eens contact opneemt met onze collega’s van de ondernemersdienst op het nummer 02 433 43 31. 

Zij zullen je beter kunnen uitleggen wat er al dan niet mogelijk is in jouw situatie.

 

Hopelijk zet ik jou hiermee verder op weg!

Groetjes,

Jonas F

OK, dank  voor de duidelijke uitleg.

Ik neem eerstdaags contact op!

 

MVG

Caroline

Reputatie 2

Dag Caroline,

 

Geen probleem, veel succes nog toegewenst!

Groetjes, 

Jonas F

Reageer