Beantwoord

overgeschreven geld komt niet aan

  • 13 January 2022
  • 4 reacties
  • 784 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Op 8 januari deed ik een overschrijving  en deze is vandaag nog altijd niet toegekomen bij de ontvanger.

icon

Beste antwoord van YannickB 13 January 2022, 11:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Dag Jo,

Een overschrijving ingevoerd op de 8ste had ten laatste gisteren toe moeten komen (indien een overschrijving in EUR naar een andere, Europese bank).

Zie je het geld wel van jouw rekening afgaan?

Jawel, van mijn rekening is het af.

Reputatie 7

In dat geval kan je eventueel de verrichting langs onze kant laten traceren door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.

Al gaat het vermoedelijk eerder om een probleem bij de (bank van) de begunstigde. De andere persoon contacteert daarom best ook even hun eigen bank.

Ok, bedankt voor de snelle reactie !

Reageer