Beantwoord

overschrijven met memodatum en bedragen na de komma

• 27 december 2018
  • 4 reacties
  • 718 Bekeken

Hallo, sinds de nieuwe vereenvoudigde manier van overschrijven met de app is het voor mij wat moeilijker geworden.
1.In het toetsenbordje voor invoer bedrag vind ik geen komma.
2.Een memodatum invullen lukt me ook niet. Hoe ga je naar de volgende maand?
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 27 december 2018, 17:43

Hallo louizz ,

Welkom op onze community 🙂

Als je de app open een nieuwe overschrijving ingeeft, dan is er bij het invoeren van het bedrag de mogelijkheid om een kommen (punt) in te voeren. Je vindt de komma (punt) op het scherm van de cijfers juist onder het woord 'Volg'. In dat vakje zal je ook een koppelteken terugvinden.

Bij het invoeren van een memodatum moet je eerst op het woord 'datum' drukken en vervolgens het kalender openen waarbij je naar de volgende maand kunt gaan door op de pijtjes de klikken naast de naam van maand.

Kun je hiermee verder of heb je nog vragen? Aarzel niet om extra informatie te vragen, we helpen jou graag verder.

We wensen jou prettige feestdagen :)

Bekijk onze video van de easy banking app op onze website waar je meer informatie terugvindt onze digitale kanalen Easy Banking App en Easy Banking Web bij Bankieren op afstand: alle functionaliteiten op een rijtje
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo louizz ,

Welkom op onze community 🙂

Als je de app open een nieuwe overschrijving ingeeft, dan is er bij het invoeren van het bedrag de mogelijkheid om een kommen (punt) in te voeren. Je vindt de komma (punt) op het scherm van de cijfers juist onder het woord 'Volg'. In dat vakje zal je ook een koppelteken terugvinden.

Bij het invoeren van een memodatum moet je eerst op het woord 'datum' drukken en vervolgens het kalender openen waarbij je naar de volgende maand kunt gaan door op de pijtjes de klikken naast de naam van maand.

Kun je hiermee verder of heb je nog vragen? Aarzel niet om extra informatie te vragen, we helpen jou graag verder.

We wensen jou prettige feestdagen :)

Bekijk onze video van de easy banking app op onze website waar je meer informatie terugvindt onze digitale kanalen Easy Banking App en Easy Banking Web bij Bankieren op afstand: alle functionaliteiten op een rijtje
@Renata_bnp De memodatum heb ik gevonden. Blijkbaar kan ik gewoon de kalender naar boven scrollen waardoor de volgende maanden verschijnen.pijltjes zijn niet te vinden maar maakt niet uit. Zo werkt het ook best.
Wat de komma betreft, die vind ik nog steeds niet. Mijn toetsenbordje voor het bedrag eindigt met rechts onderaan het woord 'volgende' daar zit niets meer onder of naast. Ik kan dus nog steeds geen komma vinden.
Blijkbaar in de nieuwe release is het vakje met de komma op het numerie klavier bij Android verdwenen

Bij de screenshot die geert guns laat zien staat er inderdaad nog een vakje onder het vakje Volg. Dat klopt dan met wat Renata_bnp heeft uitgelegd.
Mijn klaviertje ziet er echter anders uit.
Eerst lijn: 1/ 2 /3
2de lijn: 4/ 5 /6
3de lijn: 7/ 8/ 9
Laatste lijn: delete toets / 0 / volgende.
Verder is er niets.
Dus blijft mijn vraag: hoe betaal ik een factuur met een bedrag na de komma?

Reageer