Beantwoord

Overschrijven niet mogelijk

• 28 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Ik heb even in het rood gestaan. Klopt het dat ik nu 48 uur moet wachten dat ik via de applicatie kan overschrijven?
Ik kan ook niet via een toestel in de bank zelf overschrijven.
Dit blokkeert mij in andere betalingen waardoor ik weer kosten kan krijgen....

Op vakantie heeft mijn bankkaart (de chip) het begeven. De applicatie was dan nog eens geblokkeerd.
Kunnen jullie dit vrij zetten?
icon

Beste antwoord van KathyM 29 augustus 2019, 12:14

Neen, daar kan niets aan gewijzigd worden.
Na het aanzuiveren kan er een dag nadien al betaald worden in de winkel en geld afgehaald worden.
Maar je kan best 48 uur wachten zodat dit zeker 24 uur positief heeft gestaan. Anders is er een kans dat er melding gemaakt wordt bij de nationale bank.
Bekijk origineel

5 reacties

Het duurt inderdaad 48 uur na dat je de rekening hebt aangezuiverd om terug online te kunnen bankieren.

Wij kunnen dit jammer genoeg niet sneller voor je aanpassen.
Bedankt Soufiane, waarom kan dit dan ook niet in het kantoor zelf?
Het lijkt mij toch onredelijk om een klant te weigeren om overschrijvingen te verrichten.
De automaten in het kantoor vallen ook onder het online bankieren vandaar dat het niet mogelijk is.

Wij kunnen dit helaas ook niet aanpassen.
Er zijn dus geen andere mogelijkheden?
Heeft dit niets te maken met de basisbankdiensten?

Geen ramp voor mij maar ik stel mij hier wel vragen bij.
Reputatie 1
Neen, daar kan niets aan gewijzigd worden.
Na het aanzuiveren kan er een dag nadien al betaald worden in de winkel en geld afgehaald worden.
Maar je kan best 48 uur wachten zodat dit zeker 24 uur positief heeft gestaan. Anders is er een kans dat er melding gemaakt wordt bij de nationale bank.

Reageer