Beantwoord

overschrijving

• 16 januari 2019
  • 7 reacties
  • 543 Bekeken

als ik een overschrijving wil doen komt er altijd tevoorschijn wegens een technisch probleem kan dit niet uitgevoerd worden wat moet ik doen
icon

Beste antwoord van YannickB 23 januari 2019, 15:35

Hallo Studdy,

Omdat we niets meer van je hoorden, ga ik ervan uit dat je probleem opgelost werd. Is dat toch niet het geval, laat het ons dan zeker weten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Dag Studdy,

Welkom op onze Community !

Wat vervelend dat je geen overschrijving kan uitvoeren.
Je geeft aan dat je steeds melding krijgt dat er een technisch probleem is. Op welk moment krijg je deze melding precies ?
Werk je met de applicatie of met onze website ?

Alvast bedankt om ons bijkomende informatie te bezorgen.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
ik werk op de website
ik kan het eerste blad volledig invullen als ik dan op volgende klik dan komt er aan de bovenkant
in het rood de melding

groetjes
Reputatie 1
Dag Studdy,

Naar wat voor rekening probeer je een overschrijving uit te voeren ?
Is dat naar een eigen zichtrekening, een spaarrekening ( welk type) of een rekening van iemand anders of bij een andere bank ?

Ik wens je nog een fijne dag !
Reputatie 5
Badge +3
ik werk op de website
ik kan het eerste blad volledig invullen als ik dan op volgende klik dan komt er aan de bovenkant
in het rood de melding

groetjes

Heb je met een andere browser geprobeerd?
Reputatie 4
Hey study,

Moest de melding nog steeds verschijnen, mag je ook altijd even contact opnemen met de helpdesk!
Zo kunnen enkele persoonlijke zaken worden nagekeken, zoals mogelijke verzetten op de rekening.
Je kan hen bereiken op 02 433 40 92.

Laat je weten of je het hebt kunnen oplossen?
Reputatie 3
Dag Studdy,

Kan je opnieuw overschrijvingen doen? :)
Anders helpen we je graag verder zoeken naar een oplossing!

Prettige dag verder ☀
Reputatie 5
Hallo Studdy,

Omdat we niets meer van je hoorden, ga ik ervan uit dat je probleem opgelost werd. Is dat toch niet het geval, laat het ons dan zeker weten.

Reageer