Beantwoord

overschrijving

  • 22 juli 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Hallo.
Ik zie dat ik nog geld heb via de mobile app maar kan niet betalen of overschrijven. Kan dit komen omdat er nog een bedrag af moet? Of is het door mijn limiet want ik weet niet wat de limiet juist is
icon

Beste antwoord van AmelyN 22 juli 2019, 13:42

Dag Cindy,

Oei, dat is niet zo leuk natuurlijk! Dit kan door verschillende factoren komen. Het limiet inderdaad of een reservatie op de rekening.
Je hebt een standaard limiet van 2500 euro per 7 dagen voor betalingen.

Om zeker te weten waarom je geen betaling kan uitvoeren, kan ik er wel voor zorgen dat een collega je hieromtrent contacteren om het na te kijken.

Ik ga je hiervoor een pivéberichtje sturen.

Fijne dag gewenst!
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Cindy,

Oei, dat is niet zo leuk natuurlijk! Dit kan door verschillende factoren komen. Het limiet inderdaad of een reservatie op de rekening.
Je hebt een standaard limiet van 2500 euro per 7 dagen voor betalingen.

Om zeker te weten waarom je geen betaling kan uitvoeren, kan ik er wel voor zorgen dat een collega je hieromtrent contacteren om het na te kijken.

Ik ga je hiervoor een pivéberichtje sturen.

Fijne dag gewenst!

Reageer